.

Da var første samling med hele laget over for denne gang. Vi har hatt en super bra samling både i Saas Fee og nå i Pitztal. De siste fire dagene har jeg kjørt løype, altså kortporter.. Det har jeg merket på leggen. Den blir mye fortere sår av å kjøre løype enn å kjøre fritt. Men det er fordi det er uvandt bare. Så nå blir det godt for leggen min med noen dager fri. Eller i morgen skal jeg en liten tur opp i Kaunertal for å kjøre fritt. Så blir det noen fridager her i Innsbruck.


Team stubbies i dag! Annie måtte steppe inn siden Nina var syk..


Fancy snømaskin.


Haugen og meg!


Vasking av biler etter ski i går.. (Lånte bildene dine Jørgen, takk)

2 thoughts on “.

  1. blabla sier:

    hei, kull den nye bloggen din! Lurte egentlig bare på hva slags kamera du bruker?

Legg igjen en kommentar

