.

Da er vi tilbake på ski i Stubaital. Eller jeg er tilbake, de andre har jo ikke vært her… I går ble det bare frikjøring på meg. Men i dag trente jeg storslalom med de østerriske e-cup jentene. De første turene gikk det super bra. Men etterhvert ble det ganske oppkjørt, og siden det bare er andre dagen min i løype så tok jeg det litt med ro. Det ble 5 turer i løypa før jeg gikk over til frikjøring. I morgen er det storslalom igjen på planen!

 Tor koste seg i fineværet!
 Kjørte storslalom i traseen til høyre. Flat og fin!

 Nina kjørte slalom i dag.

 Hun hadde en løype for seg selv..

 Ferdig for dagen, godt fornøyd!

 Nina og Annie 🙂

Legg igjen en kommentar

