.

Det har blitt lite blogging på meg de siste dagene.. Jeg har vært opptatt med å slappe av 🙂 Har vært hjemme nå i 4 dager. Det var godt, etter to måneder på tur. Torsdagsmorning er det på`n igjen. Da reiser jeg til Oslo. Og på mandag skal vi på ski. Litt usikkert enda hvor vi drar siden det ikke er en dritt snø i Norge. Har hørt rykter om at vi skal til Wittenburg å kjøre på ski innendørs!

Har ikke tatt noen bilder etter jeg kom hjem. Og blogginnlegg uten bilder er jo kjedelige.. Så da kan jeg ta med ett bilde jeg fant når jeg var på besøk hos farmor. Det begynner å bli ett par år siden..


Lisa og meg.

Blogges når jeg kommer til Oslo!

2 thoughts on “.

  1. annarodstol sier:

    Å, så søtt bilde av deg og Lisa!
    Savner dere masse, og gleder meg til å komme hjem til jul :))

Legg igjen en kommentar

