.

Da er jeg hjemme igjen etter 3 dager i Wittenburg. Første dagen hadde vi en økt på kvelden, i går hadde vi 3 økter, og i dag en økt på morningen. Innehaller er veldig effektive, så hver økt hadde vi mellom 10-15 turer. Det ble en del turer til slutt..
I dag hadde jeg til og med mitt første fall siden jeg begynte å stå på ski igjen. Gikk rett i nettet og lagde til og med hull i det. Det var litt godt, å få en bekreftelse på at leggen faktisk holder 🙂
Nå blir jeg hjemme til hvertfall søndag. Så vet ikke vi helt hva planen er. Det kommer an på hvor det kommer snø her i Norge. Om det kommer…


Bakken i Wittenburg


Nina og meg en av de 100 heisturene


Haugen, Ragnhild og Chloè


På toppen av løypa


Annie i farta!


Annie og Chloè


Meg og Anniebabe


Resultatet av 5 økter i Wittenburg..


Armen til Haugen! Aouch…

6 thoughts on “.

  1. anniebabe sier:

    det er som julaften når du blogger ass

  2. Meisa sier:

    Blogg litt oftere a mona, du er jo så flink! Gøy å følge med dere, litt kjedeligere å være kontorrotte;) Hils søstrene sisters! Klem meis

    • mloseth sier:

      E prøve så godt e kan 🙂 Men d e ikke så mye spennende å blogge om når e e hjemme og ligge på sofaen! Så d blir blogging når vi e på ski. Så d blir masse fremover 🙂 Skal heilt sikkert hilse så mye tilbake! Håpe du har d bra 🙂 Klem

Legg igjen en kommentar

