Siste Måneden..

Skal innrømme at jeg har vært litt sløv på bloggingen i det siste. Jeg har hatt litt kameraproblemer, men nå er det i orden og jeg er klar for å blogge igjen. Folk (pappa) har etterlyst mer blogging. Nå er det nytt år, ny start 🙂
Tenkte å legge ut litt bilder fra siste måneden og litt hva jeg har gjort. De fleste bildene er tatt med iphonen min, så det er ikke akkurat super kvalitet på de.


Var på Trysil med de andre jentene i slutten av November.


Thea var også med, og årets første snø kom 🙂


Var innom Lillehammer en tur med Annie og fikk sett min første hockey kamp!


Så på de andre få prøve seg på innendørs surfing.


Var tilskuer på Europacupen på Trysil.


Fikk kjørt litt pudder på Trysil.


Var på Hafjell en tur. Fikk prøvd meg som prøvekjører, mens Nina kjørte sitt første renn!


Tilbake på Trysil igjen. Før vi tok oss en velfortjent juleferie 🙂

Fikk vært med slekta i jula.


Fikk sagt hei til morfar og..


Kos på julaften 🙂


Dagmar kom til Ålesund i jula for å hilse på.


Flere familieselskap 🙂 Meg og mamma.


Trysil IGJEN i romjula 🙂


Endelig tilbake i Innsbruck!


Meg og Lotte!

Ønsker alle et godt nyttår! 🙂

2 thoughts on “Siste Måneden..

  1. metka sier:

    great to have you and your blog back ! 🙂
    wish you HAPPY, HEALTHY and SUCCESSFUL year 2012 !!!

Legg igjen en kommentar

