Veysonnaz & Jaun

De siste ti dagene har vi vært innom Innsbruck, Veysonnaz og Jaun. I Innsbruck hadde vi et par fridager, så kjørte vi nedover til Veysonnaz for å kjøre storslalom fis-renn. Planen var at jeg skulle være prøvekjører der, men jeg ble syk når jeg var i Innsbruck. Så jeg var en dag på ski der for å kjøre litt fritt. Etter to dager i Veysonnaz dro vi videre til Jaun der jeg skulle gjøre mitt comeback! Jeg følte meg litt bedre dagen før rennet, så jeg tok sjansen på at jeg var frisk nok til å kjøre på søndagen.
Men influensa sitter lenge i kroppen, og etter en tur i oppvarmingsløypa var jeg kliss våt på ryggen av svette.. Så kroppen var nok ikke helt klar for å kjøre for fullt. Men jeg gjorde mitt beste og endte på 4.plass 🙂 Litt for langt bak tidsmessig. Men det viktigste var å komme i gang. Det var en deilig følelse å ha nummer på brystet igjen! Andre rennet i Jaun droppet jeg, for å hvile og bli helt frisk igjen.
Nå er vi på plass i Paganella hvor vi skal trene noen dager, før det er Europa-cup renn på fredag og lørdag.


Mamma kom på besøk 🙂


Veysonnaz


Jaun


Fornøyd vinner!

2 thoughts on “Veysonnaz & Jaun

  1. metka sier:

    thumbs up for your Comeback, congrats to Nina for another win…
    and good luck to both of you in next races 🙂

    (and as said before, let me know if any race drives you closer to my place – i
    really wanna come around to cheer on team Loeseth again ! 🙂

Legg igjen en kommentar

