Abetone & Bad Wiessee

De siste dagene har jeg vært i Abetone og Bad Wiessee. Vi dro rett fra Paganella til Abetone. Der gjorde jeg mitt Europa-cup comeback i storslalom! Den første dagen lå jeg 16 etter 1.omg, noe jeg var veldig fornøyd med 🙂 Men klarte desverre å kjøre ut i 2.omg…
Andre dagen gikk det ikke like bra. Løypa passet ikke meg helt, men jeg klarte å komme meg ned begge omgangene. Men å ligge 16 første dagen var en positiv opplevelse som jeg tar med meg videre 🙂
Fra Abetone dro jeg til Bad Wiessee for to dager trening med Nina og Lotte, mens de andre jentene dro rett til junior vm.
Nå er jeg i Innsbruck for å ha noen dager fri. Har fått ett par blåkuler på leggen som ikke er så veldig behagelig å stå på ski med. Men det går nok over om noen dager 🙂


Meg og Chloè i Paganella


Haugen fornøyd med 8.plassen i Abetone 🙂


Nattis og Haugen


Ragnhild 4 og Haugen 8 i Abetone! 🙂


Bad Wiessee


Tor koser seg i sola 🙂


Nina


Lotte i farta


1stk sliten legg etter mange dager på ski…

2 thoughts on “Abetone & Bad Wiessee

  1. Martin sier:

    Great pictures… hmmm i think i have found the new blog…;-))) hope you have had a great time in Bad Wiessee….. and also I have to say its a great blog, okay i can´t read everything but this is okay…;-))

Legg igjen en kommentar

