NM på Hafjell

Den siste uken har det vært NM på Hafjell. Jeg var der kun fra torsdag til søndag siden jeg droppet farten i år. Det var fint vær og god stemning hele helga! Jeg fikk med meg en bronse medalje i slalom hjem 🙂 Noe som jeg er veldig fornøyd med! Det er første pallplasseringen min på 2 år!! Så det føltes godt 🙂
Nå har vi to uker fri fra ski før vi har samling igjen 9.april.
Image
Slalompallen. 1 Ragnhild, 2 Lotte, 3 Meg

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

3 thoughts on “NM på Hafjell

  1. me sier:

    Kan du ikke fortsette å blogge 🙂
    Det er så lenge siden du hat laget ett innlegg!
    Elsker bloggen din ♥

Legg igjen en kommentar

